HP dv7 Pavilion dv7-2180ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP dv7 Pavilion dv7-2180ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Rusedski 14-05-2010

Prima laptop met volop mogelijkheden. Na 2 uur intensief gebruik zat de laptop vast met een cpu van constant 100%. Had te maken met de warmte van de cpu van tegen de 60C. Opgestuurd en binnen 3 dagen retour. Nieuwe BIOS (F.42) en fan schoongemaakt. Lijkt het nu weer goed te doen.

Reind415 07-11-2009

Beeldkwaliteit: super maar de specs spreken dan ook voor zich. HDMI aansluiting handig voor films kijken op de HD TV.
Geluidskwaliteit: kan beter als je muziekliefhebber bent, voor spellen gewoon goed.
Snelheid: perfect. Nieuwste spellen geen enkel probleem, verder werkt alles als een trein. Windowsprestatieindex staat onder vista op een 5. Zwakste schakel is de processor. Snellere processor slurpt je accu echter weer sneller leeg. Overige scores liggen veel hoger. Onder Windows 7 zal de score ook hoger liggen.
Vormgeving: Apple is niet de enige me gevoel voor design.
Degelijkheid: 3 maanden in bezit en hij doet het nog. De tijd zal leren hoe degelijk hij echt is maar tot nu toe voelt alles kwalitatief top.
Algemeen: bijzonder blij met deze alleskunner. Tevens een lust voor het oog.
Aanrader!

joey_boey15 21-08-2009

Deze laptop is echt geweldig. Hij is snel, ziet er ongelooflijk goed uit en hij is heel erg makkelijk in gebruik!

Bij het uitpakken viel me mond al open, de laptop was zo mooi. Hij is wit met een zwarte rand met mooie graphics erop. Er zit ook een bijbehorende draadloze muis bij! Het installeren van windows vista ging daarin tegen wel erg langzaam. Maar dat komt gewoon door vista. Het opstarten gaat ook niet snel maar als hij eenmaal opgestart is gaat hij als een speer. Om te kijken of het aan de laptop zelf lag heb ik de beta van Windows 7 erop gezet! Windows 7 was daarintegen wel heel erg snel! Het draadloze internet is ook erg snel en de bluetooth al helemaal! Ook zijn de touchknoppen ook erg makkelijk in gebruik! De touchpad is makkelijk uit te schakelen met een knopje. De batterij loopt eigenlijk wel snel leeg en dat is jammer maar bij zoon monster zoals dit is dat niet zo raar. Met deze laptop kan je zelfs GTA IV op High spelen! het scherm is ook erg scherp en de camera is al helemaal geweldig! Wat wel erg vervelend is is de bende die HP erop heeft gezet. 2/3 van alles gebruik je niet dus het is grotendeels onzin! En het vertraagd de hele laptop dus dat is heel erg irritant!

Desalniettemin is dit gewoon een geweldig apparaat! En ik zou hem aan iedereen aanbevelen!! Wat ook makkelijk is is dat je windows 7 erbij krijgt als het uitkomt, alleen jammer dat het 25 euro kost! Maar dat is acceptabel. Dit is mijn eerste laptop dus ben blij met deze aankoop!